Media Expert i Lidl rozpoczęły 2017 r. z mocnym wsparciem reklamowym

Autor: www.dlahandlu.pl 13 stycznia 2017 10:52

Według danych firmy Nielsen za okres 2-8 stycznia 2017 r. sieć Media Expert przeznaczyła na reklamę telewizyjną 5 974 890 zł i znalazła się na pierwszym miejscu w rankingu TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi.

Na kolejnych miejscach znaleźli się: Play (5 590 949 zł), Lidl (5 313 740 zł), T-Mobile (5 158 896 zł), MBank (3 514 720 zł), Plus (3 272 796 zł), A2Mobile (3 224 185 zł), Toyota (3 063 600 zł), Nestle (3 033 527 zł) oraz Neonet (2 702 868 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,89

  • Śr

    0,82

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane