PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Media-Expert kontynuuje reklamową ofensywę

Autor: www.dlahandlu.pl 12 stycznia 2015 09:52

Według danych Nielsena za okres 29.12.2014 - 04.01.2015 sieć wydala w tym czasie na reklamę telewizyjną 7 245 806 zł. Tydzień wcześniej firma przeznaczyła na ten cel 10 573 060 zł, a dwa tygodnie wcześniej - 6 411 780 zł.

Wydatki są podawane według oficjalnych cenników stacji telewizyjnych.

Wśród marek z największymi wydatkami reklamowymi są również:  Lidl (4 890 095 zł) i IKEA (3 317 736 z).

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ksrobaczek 2015-01-18 16:28:36

    Ja bym nie wysuwał tak daleko tych dywagacji na temat ściezki jej kariery, bo z tego co mi wiadomo, to wybiła się przez Mam Talent. Reklama jak bardzo nie została zjechana, zrobiłą swoje tam gdzie miała zrobić. Myślę, że główne oburzenie poszło po tych wielkomiejskich państwach, co to tylko by fudufafa w TV oglądali.

  • Stary Wuj 2015-01-17 22:21:57

    To sklepy z elektroniką w średnich, powiatowych i małych miastach. Polska B, C oraz... D. Ta reklama jest skierowana na tamten "target". Ma być "bajerfull", ale tanio. I spece z agencji reklamowej wymyślili powiatowym klientom ich „dziewczynę marzeń”, którą bez zarzutu zagrała (i zaśpiewała) Lisowska. Pindula na ekranie jest zrobiona na czarno - księżniczkę z gminnej dyski w dawnym PGR. Jej babcia była pewnie zielarką czyli "szeptuchą", ale śliczna i zdolna wnusia studiowała w samym Białymstoku a po studiach - wyrabiała się na londyńskim zmywaku, no i w kanciapie szefa - arabusa, żeby zarobić na te dysko - ciuchy. Jednym słowem - dziewczyna marzeń i mokrych snów każdego mechanika, szofera, i w ogóle "fizycznego" chłopa. Marzy taki sobie: Moja laleczka, moja malutka czarodziejka! W końcu kupię ten telewizor na pół ściany i będę ją sobie oglądał 1:1!!! No i... Miśki ruszyły na zakupy!

  • dejo 2015-01-16 09:56:35

    haha dokładnie tak, ale teraz to już nie jest wkurzające tylko śmiać mi sie chce :D

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    1,86

  • Min

    0,80

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8032

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.