Media Expert z największymi wydatkami na reklamę telewizyjną

Autor: www.dlahandlu.pl 30 grudnia 2014 14:49

Według danych firmy Nielsen, przed świętami na reklamę żywności wydano ponad 68 mln zł. Trzy sieci handlowe wydały w tym czasie (15-21 grudnia) ponad 16 mln zł.

Wśród brandów z największymi wydatkami na reklamę w TV znależli się: Media Expert (6 411 780 zł), Lidl (5 676 790 zł) i Tesco (4 247 774 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,50

  • Śr

    7,33

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane