Media Markt chce przyciągnąć do zakupów internetowych mieszkańców mniejszych miast

Autor: pr 14 maja 2014 09:46

16 maja maja rozpoczyna się trasa promocyjna „Media Markt Tour 2014". Mobilny market z urządzeniami elektroniki użytkowej odwiedzi kilkadziesiąt miejscowości. Kampania promocyjna ma być odpowiedzią na potrzeby konsumentów z mniejszych miejscowości, gdzie dostęp do najnowszych technologii jest często ograniczony.

W ramach tournée zorganizowane zostaną spotkania, podczas których będzie można zapoznać się z nowinkami technologicznymi. Pierwszym przystankiem na szlaku jest Grodzisk Mazowiecki.

 

Podczas imprez w specjalnie zaaranżowanym miasteczku marka zaprezentuje potencjalnym klientom w blisko siedemdziesięciu miastach w Polsce ofertę marketów sieci oraz sklepu internetowego.

Trasa „Media Markt Tour 2014" potrwa do października. Najbliższe spotkania w ramach roadshow odbędą się w: Grodzisku Mazowieckim (16-17 maja)
Pabianicach (19 maja), Bełchatowie (21 maja), Radomsku (23 maja), Lublińcu (25 maja) oraz Tarnowskich Górach (27 maja).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane