Media Markt i Media Expert w przedświątecznej walce reklamowej

Autor: www.dlahandlu.pl 16 grudnia 2016 11:45

Przed świętami marki mocniej inwestują w reklamę telewizyjną. Jest to dla nich najlepszy okres sprzedażowy. Oprócz sieci spożywczych również sieci oferujące elektronikę notują wtedy najlepsze wyniki sprzedaży. Potwierdza to ostatnie zestawienie Nielsena za okres 5-11 grudnia, kiedy dwie sieci sprzedające sprzęt rtv i agd wydały na reklamę prawie identyczna kwotę. Media Markt przeznaczył na reklamę 5 496 657 zł a Media Expert 5 490 930 zł.

TOP 10 marek z największymi wydatkami reklamowymi to: Lidl (10 259 200 zł), Allegro (9 463 140 zł), T-Mobile (8 776 545 zł), Orange (8 573 901 zł), Tesco (7 665 176 zł), Biedronka (6 941 999 zł), Play (6 627 647 zł), Media Markt (5 496 657 zł), Media Expert (5 490 930 zł), Neonet (5 247 726 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,39

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201
Ilość aktualnych ofert: 397 662