PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Media Markt realizuje strategię rozwoju multichannel

Autor: dlahandlu.pl 31 maja 2016 12:03

Media Markt zamyka maj bilansem trzech nowych sklepów w Tarnobrzegu, Puławach i Tczewie. W ostatnich miesiącach sieć dystrybuująca sprzęt RTV i AGD przeprowadziła także modernizację istniejących już marketów oraz inwestowała w rozwój sprzedaży on-line. Wszystkie dotychczasowe działania, a także dalsze plany rozwoju Media Markt związane są z realizacją strategii rozwoju wielokanałowego.

Wprowadzony w 2005 roku koncept zakłada dostosowanie tradycyjnych, wielkopowierzchniowych marketów Media Markt do potrzeb mieszkańców mniejszych miejscowości zapewniając dzięki multichannel pełną ofertę oraz fachowe doradztwo. Tylko w maju 2016 powstały sklepy w Tarnobrzegu, Puławach i Tczewie. Każdy z marketów jest pierwszym centrum nowych technologii w swoim mieście.

Inwestycje w tradycyjny kanał sprzedaży obejmują także modernizację istniejących już sklepów. W bieżącym roku takie zmiany objęły markety w Piotrkowie Trybunalskim, Bydgoszczy i Koninie. W każdym z punktów nastąpiła reorganizacja działów produktowych uwzględniająca aktualne trendy - utworzono nowoczesne strefy dedykowane poszczególnym grupom produktowym, w tym najnowszej technologii mobilnej, gadżetom, czy elektronice sportowej. Dzięki nowej formie ekspozycji klienci łatwiej mogą porównać właściwości oraz ceny dostępnych urządzeń.

Dzięki bardzo szerokiej ofercie produktowej, obejmującej zarówno popularne urządzenia domowe, jak i najnowsze modele laptopów, smartfonów oraz gadżetów mobilnych, Media Markt dociera do bardzo szerokiego grona klientów. Dla części z nich zakup elektroniki nie stanowi najmniejszego problemu – są dobrze poinformowani w obszarze nowych technologii i najczęściej wiedzą, czego szukają. Takie osoby chętnie korzystają z oferty sklepu internetowego. Druga grupa to klienci, którzy chętnie odwiedzają sklepy stacjonarne, korzystając z możliwości obejrzenia wybranego urządzenia i porady naszych specjalistów.

- Staramy się wchodzić naprzeciw także ich potrzebom i od dwóch lat rozszerzamy portfolio sklepów o lokalizacje poza dużymi metropoliami. Nasze doświadczenia pokazują, że to właśnie tam zapotrzebowanie na fachowe doradztwo jest największe. Każdy sklep, który otworzyliśmy w 2015 i 2016 roku w krótkim czasie stał się technologicznym centrum regionu, dając nam motywację do kontynuowania ekspansji na mniejsze miasta, poszukując równolegle również ciekawych lokalizacji w dużych miastach – powiedział Marcin Rosati, prezes zarządu Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.

W dobie upowszechniania się sprzedaży internetowej, sieć stale rozwija także ten kanał dystrybucji. Sklep www.mediamarkt.pl, doceniony w rankingach jako jeden z najbardziej popularnych e-sklepów z elektroniką w Polsce, od 2012 roku oferuje dostęp do pełnego portfolio urządzeń do domu i biura klientom z całego kraju. Funkcjonalności sklepu są stale poszerzane.

Aktualnie sieć posiada 57 marketów w 47 miastach Polski.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,89

  • Śr

    2,50

  • Min

    1,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7156

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.