Media-Saturn kupił udziały w platformie z ofertami jednodniowymi

Autor: portalspozywczy.pl/Retail Detail 18 kwietnia 2015 16:11

Media-Saturn Holding został nabywcą większościowych udziałów w holenderskim sklepie internetowym Ibood.com, obecnym także w Polsce - informuje "Retail Detail".

 

Podobne plany Media-Saturn miało już kilka lat temu, storpedowane zostały one jednak wówczas przez założyciela firmy, Ericha Kellerhalsa, który posiada 22 proc. udziałów w Media-Saturn. Stanowisko Kellerhalsa doprowadziło nawet przed rokiem do rezygnacji Horsta Norberga ze stanowiska dyrektora generalnego Media-Saturn.

W piątek 17 kwietnia Kellerhals wydał oświadczenie, w którym przekonywał, że inwestycja w Ibood dokonana została przez Media-Saturn bez wymaganej zgody udziałowców. Rzecznik prasowy Metro Group (właściciela Media-Saturn) odparł te zarzuty w rozmowie z Reuters.

Ibood założony został w 2005 r. Był jednym z pierwszych e-sklepów stawiających na szybkie, jednodniowe oferty. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,81

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane