PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

MediaCom Warszawa zaczyna monitoring reklam w sklepach

Autor: wirtualnemedia.pl 12 marca 2015 10:47

MediaCom Store, zajmujący się shopper marketingiem dział domu mediowego MediaCom Warszawa, wprowadza do swojej oferty rozwiązanie monitorujące aktywności reklamowe w punktach sprzedaży.

Narzędzie opracowane przez MediaCom Store zbiera informacje o aktywnościach reklamowych w formie wizualizacji ekspozycji i wsparcia poszczególnych produktów. Powstała w ten sposób baza jest analizowana ilościowo i jakościowo, np. pod kątem treści komunikatu, intensywności wsparcia kategorii czy marki. Ma to pozwalać marketerom m.in. na przygotowanie odpowiedzi na aktywności konkurentów czy korektę swoich działań.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,80

  • Śr

    1,30

  • Min

    1,06

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8147

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane