Medicine dąży do 120 sklepów w sieci

Autor: Puls Biznesu 29 sierpnia 2016 12:17

Krzysztof Bajołek, twórca takich marek jak House i Mohito, a obecnie brandu Medicine, zapowiada ekspansję sieci w Polsce i regionie - podaje Puls Biznesu.

Krzysztof Bajołek chce powtórzyć sukces swoich poprzednich marek, sprzedanych LPP. Jego nowa marka odzieżowa Medicine, ma już 74 sklepy w Polsce i kilkanaście za granicą (w ramach franczyzy), m.in. w Rosji, Czechach, na Słowacji i Ukrainie.

Do końca roku Bajołek zapowiada uruchomienie jeszcze kilkanastu salonów, co ułatwić ma własny dział rozwoju i inwestycji. Ekspansja ma dotyczyć na razie krajów regionu Europy Środkowej i Wschodniej.

W Polsce w ciągu kilku lat grupa planuje osiągnąć docelową skalę 120 salonów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane