Mercadona zmodernizuje swoje sklepy. To odpowiedź na ekspansję Lidla w Hiszpanii

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 19 grudnia 2016 10:47

Mercadona, największa hiszpańska sieć supermarketów, będzie stopniowo modernizować swoje sklepy. Firma w przyszłym roku zainwestuje 180 mln euro w unowocześnienie 125 supermarketów. Mercadona liczy w sumie 1,612  placówek.

Aktualny układ sklepów został wprowadzony przez sieć w 2000 roku. W ramach odświeżenia konceptu w wybranych placówkach pojawią się szersze alejki, rozwiązania energooszczędne  - sieć chce obniżyć koszty zużycia energii o 40 proc., nowe elewacje. W sklepach pojawią się również nowoczesne rozwiązania technologiczne.

Inwestycje Mercadony są podyktowane w dużej mierze konkurencją ze strony Lidla, który zaproponował konsumentom w Hiszpanii nowoczesny format sklepu. 

Przypomnijmy: dyrektor finansowy Lidla w Hiszpanii, Ferran Figueras, zapowiedział że ​​niemiecki dyskonter w tym roku wyda na inwestycje na tym rynku 350 mln euro.

Znaczna część poczynionych już przez Lidla inwestycji została przeznaczona na utworzenie 40 nowych sklepów w tym roku w celu rozszerzenia zakresu działalności oraz modernizację istniejących placówek. To da liczbę 575 sklepów na koniec roku. Wraz z rosnącą liczbą placówek handlowych, Lidl rozwija również centra dystrybucji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,36

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10814

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane