Merlin.pl wybrał Office 365 jako platformę komunikacji

Autor: dlahandlu.pl 6 sierpnia 2014 12:29

Merlin.pl, aby móc kontynuować dalszy rozwój, usprawnił komunikację w rozrastającym się zespole, poprzez m.in. modernizację systemu poczty elektronicznej i wdrożenie nowoczesnych form interakcji pomiędzy pracownikami. W oparciu o propozycje zaproponowane przez Komputronik Biznes, integratora rozwiązań IT, Merlin.pl wybrał Office 365 jako platformę modernizacji komunikacji.

„Dzięki takim rozwiązaniom informatycznym jak Office 365 jesteśmy w stanie pozyskać większą liczbę klientów. Jesteśmy też w stanie sprostać ich wymaganiom" - podsumowuje Ireneusz Kaźmierczyk, prezes zarządu Merlin.pl.

Opublikowany w 2014 roku raport The Boston Consulting Group „Nowe technologie. Droga do rozwoju małych i średnich firm w Polsce" pokazuje przepaść, jaka dzieli technologiczne „żółwie" (wykorzystujące jedynie podstawowe narzędzia IT, jak komputer i dostęp do internetu) i „gepardy" (sięgające po rozwiązania takie jak usługi chmurowe, portale dla klientów i aplikacje mobilne). Według badania przychody zaawansowanych technologicznie MŚP rosły o 21 p.p. szybciej, firmy te tworzyły również o 9 p.p. więcej miejsc pracy niż „żółwie".

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane