PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Merlinfood by Alma - wspólna inicjatywa Merlin.pl i delikatesów Alma

Autor: www.dlahandlu.pl 15 maja 2015 09:10

Merlinfood by Alma - wspólna inicjatywa Merlin.pl i delikatesów Alma fot. materiały prasowe

Pierwsze w Polsce terminale Coolmat do odbioru produktów spożywczych zakupionych w sieci, staną wkrótce w Warszawie. Sklep internetowy Merlin.pl, w kooperacji z siecią Delikatesów Alma oraz partnerem technologicznym, przygotowuje się do wejścia w sprzedaż art. spożywczych. Tym samym na rynku już niebawem zadebiutuje projekt Merlinfood by Alma.

Merlin.pl to jeden z najdłużej istniejących na rynku sklepów internetowych – swoją historię rozpoczął 16 lat temu jako e-księgarnia, jednak w ciągu ostatnich lat znacząco zwiększył rozpiętość asortymentu oraz formy świadczonych usług. – Dziś Merlin.pl to ponad 500 tys. produktów, kilkanaście działów asortymentu, ogólnopolska sieć punktów odbioru stacjonarnego, magazyn usytuowany w dużym centrum logistycznym ­– mówi Tomasz Kowalski, prezes zarządu Merlin.pl.

Już teraz Merlin.pl finalizuje przygotowania do oficjalnego debiutu na rynku e-grocery. Strategia rozwoju projektu Merlinfood by Alma, po wielu miesiącach prac, jest gotowa. Spółka pozyskała wcześniej partnera technologicznego - Coolomat sp. z o.o. - pracując wspólnie nad założeniami rozwoju urządzeń dla modelu click&collect, a obecnie podpisała także długofalową umowę o współpracy z siecią Delikatesów Alma.
– Jesteśmy gotowi do wejścia w sprzedaż artykułów spożywczych. Za nami stoi 16 lat doświadczenia w handlu internetowym, a synergia z tak wartościowym partnerem biznesowym, jakim jest Alma, z pewnością pozwoli nam wypracować znakomite efekty i wspólnie rozwijać rynek. Współpraca z Almą to przede wszystkim dostęp do ponad 20 tys. produktów i sprawdzonych dostawców oraz zorganizowanej sieci dystrybucji w całej Polsce – mówi Łukasz Rybczonek, dyrektor rozwoju biznesu w Merlin.pl.

– Rynek zakupów spożywczych online w Polsce rok do roku notuje dynamiczne wzrosty. Alma weszła w e-commerce jako jedna z pierwszych sieci spożywczych już 8 lat temu, a obecnie jest jednym z liderów na tym rynku. W zasięgu naszych bezpośrednich dostaw znajduje się ponad 10 mln mieszkańców z 18 aglomeracji, do których jesteśmy w stanie dostarczyć zakupy nawet w 4 godziny od złożenia zamówienia. Natomiast sprzedaż wysyłkową realizujemy na terenie całej Polski. Obecnie, dostrzegając niebywały potencjał rozwoju internetowego kanału sprzedaży, podjęliśmy decyzję o partnerstwie w projekcie Merlinfood by Alma, który pozwoli nam wspólnie zmienić oblicze polskich zakupów spożywczych w sieci – mówi Jacek Sobczyk, Dyrektor Operacyjny Alma Market S.A..

  • zatroskany 2015-05-20 15:23:41

    Prezes Tomasz Kowalski? Absolwent AWF i były już dyrektor ds. ekspansji Małpka Express, odpowiedzialny za 70% nierentownych lokalizacji znalazł nowy przyczółek. Okazuje się, że Czerwona Torebka gra dalej tą samą zgraną talią kart. Szkoda Merlina..

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,29

  • Śr

    5,96

  • Min

    3,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8001

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 707248

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane