Metro Group podało wyniki za pierwszy kwartał - Real notuje duże spadki

Autor: www.dlahandlu.pl 13 stycznia 2014 11:01

Metro Group podało wyniki za pierwszy kwartał - Real notuje duże spadki

Metro Group przedstawiło wyniki finansowe za pierwszy kwartał roku obrotowego 2013/2014. W tym czasie Grupa zanotowała 1,1 proc. wzrost sprzedaży (z uwzględnieniem różnic kursowych i portfela walut). Sprzedaż LfL pozostała na poziomie sprzed roku. Firma w tym czasie zamknęła egipskie sklepy Makro cash&carry.

W pierwszym kwartale bieżącego roku Metro Group otworzyło łącznie 36 sklepów w 9 krajach (10 sklepów cash&carry, 25 Media Saturn i 1 hipermarket Real).

Sprzedaż całej Grupy w pierwszym kwartale roku wyniosła 18,7 mld euro, co oznacza spadek o 3,3 proc. w stosunku ubiegłego kwartału. Sprzedaż LfL spadła o 0,2 proc.

Jeśli chodzi o Metro Cash&Carry sprzedaż wyniosła 8,5 mld euro, co oznacza wzrost o 0,9 LfL. Grupa uważa ten wynik za satysfakcjonujacy, szczególnie rejon Europy Wschodniej - Rosja, Polska i Turcja - wykazują tendencję wzrostową. W Niemczech i Europie Zachodniej sprzedaż spadła.

Sieć Real zanotowała sprzedaż na poziomie 2,6 mld euro, co oznacza spadek o ponad 15 proc. i 1,9 proc. LfL. Real w Niemczech wykazał sprzedaż na poziomie 2,2 mld euro czyli spadek o 2 proc. LfL. Spadek sprzedaży w Niemczech Grupa tłumaczy m.in. wysoką konkurencją ze strony dyskontów.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Yo-Mo 2014-01-18 18:14:01

    zmienione zdjęcie, usunięte negatywne komentarze o błędach w artykule, poprawiony skrypt z datą... tracicie na wiarygodności Państwo... przecież ktoś to czyta...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8787

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.