Metro Group rozpoczyna rok 2015/16 ze wzrostem sprzedaży LfL w Metro Cash&Carry i Media-Saturn

Autor: www.dlahandlu.pl 12 stycznia 2016 09:11

Metro Group rozpoczyna rok 2015/16 ze wzrostem sprzedaży LfL w Metro Cash&Carry i Media-Saturn fot. Makro

Koncern Metro Group opublikował wyniki za pierwszy kwartał 2015/16. W tym czasie sprzedaż wyniosła 17,1 mld euro w porównaniu do 17,3 mld euro w pierwszym kwartale 2014/15 (spadek w euro o 1,5 proc., wzrost LfL o 0,1 proc.)

Metro Cash&Carry zanotowało w badanym okresie sprzedaż w wysokości 8 mld euro, co oznacza spadek o 2,4 proc. w euro i wzrost o 0,2 proc. LfL. 

Dział zanotował wzrost sprzedaży w Niemczech, szczególnie w okresie świątecznym. Sprzedaż rozwijała się również w Hiszpanii, we Włoszech, w Czechach i Rumunii.

Sieć Real osiągnęła sprzedaż w wysokości 2,1 mld euro, co oznacza spadek o 3,8 proc. w euro i 1,6 proc. LfL.

Media Saturn wygenerował sprzedaż w wysokości 6,9 mld euro (wzrost o 0,2 proc. w euro i o 0,4 proc. LfL)

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,60

  • Śr

    0,34

  • Min

    0,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8598

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.