PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Metro Group: Sprzedaż Makro rośnie, zwłaszcza w Europie Wschodniej

Autor: dlahandlu.pl 31 lipca 2012 10:46

Metro Group: Sprzedaż Makro rośnie, zwłaszcza w Europie Wschodniej

Metro Group w I półroczu 2012 roku zanotowało wzrost sprzedaży o 2 proc. i osiągnęła wartość 31,5 mld euro. Jednocześnie zysk operacyjny grupy spadł do 305 mln euro z 452 roku w I połowie 2011 roku. Makro radzi sobie lepiej niż Real, zwłaszcza w Europie Wschodniej.

Hurtownie Metro Cash & Carry zantowały wzrost od stycznia do czerwca 2012 roku o 2,8 proc. do 15,2 mld euro (w lokalnej walucie o 2,7 proc.), głównie dzięki dynamice sprzedaży w Europie Wschodniej i Azji. Sprzedaż like for like wzrosła o 0,8 proc.
Zysk operacyjny przed zdarzeniami jednorazowymi spadł z 293 mln euro do 220 mln euro obecnie. Zysk operacyjny spadł z 273 mln euro do 43 mln euro, głównie na skutek sprzedaży Makro w Anglii.

Od stycznia do czerwca 2012 roku sprzedaż Reala wzrosła o 0,1 proc. do 5,3 mld euro (w lokalnej walucie o 1,3 proc.). W I połowie 2012 roku w Europie Wschodniej sprzedaż Reala spadła o 2,8 proc. do 1,4 mld euro, ale w lokalnej walucie wzrosła o 1,6 proc. Zysk operacyjny osiągnął poziom minus 6 milionów euro.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,85

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7703

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane