Metro uruchomiło kolejną edycję programu wspierającego projekty start-up

Autor: dlahandlu.pl 11 września 2017 14:49

Rusza trzecia edycja programu akceleracyjnego Metro, pod nazwą „Metro Accelerator for Hospitality”. Program jest prowadzony we współpracy z Techstars, jego celem jest wsparcie  projektów typu start-up, posiadających innowacyjne rozwiązania cyfrowe w sektorze hotelarskim.

- Od 2015 roku, kiedy to ruszyła pierwsza edycja programu, wybraliśmy i wypromowaliśmy 21 ciekawych start-upów, wybranych z kilkuset aplikacji – mówi Andreas Wuerfel, dyrektor działu innowacji w Metro. Dodał, że w ramach programu Metro umożliwia przetestowanie swoich cyfrowych produktów i usług w 500 hotelach i restauracjach w pięciu europejskich miastach.

Przez najbliższe 3 miesiące, uczestniczące w programie firmy będą współpracować z ponad 100 międzynarodowymi mentorami aby dopracować swoje modele biznesowe. 12 grudnia, podczas Demo Day w Monachium, start-upy zaprezentują swoje pomysły inwestorom.

10 projektów, które biorą udział w programie, wybrano spośród setek aplikacji z 52 krajów. - Wybraliśmy rozwiązania, które zaspokajają najpilniejsze potrzeby branży hotelarsko-gastronomicznej, takie jak: zarządzanie opiniami klientów, czy poprawa obsługi klientów – mówi Jens Lapinski, dyrektor zarządzający programu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,39

  • Śr

    1,66

  • Min

    1,09

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane