Mex Polska zmienia strategię rozwoju - stawia na format PanKejk

Autor: dlahandlu.pl 15 grudnia 2016 09:41

Mex Polska zmienia strategię rozwoju - stawia na format PanKejk Fot. PanKejk Łódź/Facebook.com

Zarząd „Mex Polska” S.A. poinformował, iż na posiedzeniu zarządu, które odbyło się 14 grudnia br.  w podjęto uchwałę o zmianie strategii.

Strategia przewidywała dwa warianty rozwoju Grupy Kapitałowej „Mex Polska”. Pierwszy z nich zakładał rozwój realizowany wyłącznie poprzez rozbudowę sieci „Pijalnia Wódka i Piwa” w modelu franczyzowym, drugi zaś poprzez równoległy rozwój dwóch sieci gastronomicznych, tj. zarówno sieci „Pijalnia Wódki i Piwa”, jak również restauracji działających pod nazwą „The Mexican”. Na skutek zrealizowanych zdarzeń (decyzja o budowie ze środków własnych i zakupie od franczyzobiorców lokali „Pijalnia Wódki i Piwa”) przeprowadzonych analiz finansowych i rynkowych dotyczących finansów Grupy i rozwoju sytuacji na polskim rynku gastronomicznym, zarząd zdecydował o wprowadzeniu zmian do strategii.

W miejsce planowanego w strategii rozwoju sieci restauracji „The Mexican” zdecydowano o rozwoju sieci restauracji „PanKejk”. Wyżej wymienione czynniki spowodowały na tyle istotne odchylenie prognoz finansowych na przyszłe lata, że konieczna okazała się aktualizacja strategii i prognozy.

Zrealizowanie się zasygnalizowanych powyżej zdarzeń powodować będzie zmianę głównych pozycji opublikowanej wcześniej strategii, takich jak m.in. zysk, przychody, EBITDA. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,20

  • Śr

    9,28

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane