MIG otwiera kolejny salon up8

Autor: pr 26 października 2016 11:08

Marketing Investment Group S.A. rozwija swoją najmłodszą markę up8 – brand w koncepcie fashion fitness. 21 października nastąpiło otwarcie trzeciego salonu stacjonarnego, tym razem w Galerii Krakowskiej w Krakowie. MIG uruchomił też ostatnio sklep internetowy up8.com.

up8 to najmłodsza marka w portfolio firmy Marketing Investment Group S.A., właściciela sieci obuwniczo-odzieżowych m.in. Sizeer, 50 style, Timberland i Symbiosis. Pierwszy salon up8 z modą sportową został uruchomiony w marcu br. w gdyńskim Centrum Riviera. W miniony piątek, 21 października, MIG otworzył trzeci salon up8 – tym razem w Galerii Krakowskiej w Krakowie.

Na powierzchni 240 mkw. klienci znajdą marki performance, fitness i lifestyle tj. Under Armour, Nike, adidas, Reebok, ASICS, Gym Hero, Shock Absorber, Garmin, Polar czy Buff.

Od niedawna działa także sklep internetowy www.up8.com.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,82

  • Śr

    3,86

  • Min

    2,87

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11002

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane