Milka konkursem konsumenckim wspiera sprzedaż przed Bożym Narodzeniem

Autor: dlahandlu.pl 23 listopada 2015 11:15

Milka startuje z konkursem konsumenckim, w którym najmilsze życzenia świąteczne przesłane przez konsumentów będzie można zobaczyć na tablicach reklamowych w wybranych miastach Polski. Kampania będzie wspierana poprzez spoty w telewizji, działania w Internecie i social mediach, w punktach sprzedaży oraz na outdoorze.

Pomiędzy 23 listopada a 6 grudnia należy wysłać życzenia poprzez www.fioletowastrona.pl; 8 grudnia wyłonionych zostanie trzystu zwycięzców konkursu. Ich życzenia znajdą się nie tylko w skrzynce mailowej bliskiej osoby, ale także pojawią się na tablicy reklamowej w drugiej połowie grudnia w wybranej lokalizacji w Polsce.

Akcja świąteczna Milki jest wsparta zintegrowanymi działaniami w telewizji (emisja spotu w TV, VOD i kinach), a także obszarze digital oraz w punktach sprzedaży i na outdoorze. Spot zobaczyć można od 16 listopada w głównych stacjach tv. Podczas tegorocznej kampanii marka zaplanowała intensywne działania komunikacyjne adresowane do użytkowników mediów społecznościowych (Facebook, YouTube).

 

Milka po raz drugi przekazała na działalność Szlachetnej Paczki pół miliona złotych.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,50

  • Śr

    3,33

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane