Milka poszerza portfolio o praliny Crispelllo

Autor: pr, dlahandlu.pl 12 października 2012 10:28

Milka poszerza portfolio o praliny Crispelllo

Kraft Foods wprowadził na rynek nowy produkt marki Milka - praliny Milka Crispello.

Każda pralina jest oddzielnie opakowana, co jest właściwe dla produktów z segmentu premium.

Nowe praliny trafiły do sprzedaży w 150 g opakowaniach. W każdym opakowaniu o fioletowych barwach marki Milka, znajduje się 15 indywidualnie zapakowanych pralinek o smaku waniliowym lub czekoladowym. Sugerowana cena detaliczna takiego opakowania 150 g z piętnastoma pralinami wynosi 9,49 zł.

Czekoladki pojawiły się na sklepowych półkach pod koniec lipca br. W ramach kampanii od początku września trwa sampling produktu w wybranych sklepach oraz innych lokalizacjach. W sklepach handlu nowoczesnego i tradycyjnego pojawiły się materiały POS, a jako nowość do degustacji w sklepach handlu tradycyjnego zostaną wykorzystane ekspozytory samplingowe, z których konsumenci sami będą częstować się produktem. Ekspozytory zamieszczane będą przy półce lub w strefie przykasowej.

Wprowadzenie nowego produktu na rynek wspiera także reklama telewizyjna, kampania prasowa, a także ogólnopolska kampania outdoorowa w największych miastach w Polsce oraz przy sklepach sieci Tesco.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,34

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11001

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane