PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Milka rusza z kampanią reklamową

Autor: dlahandlu.pl 24 kwietnia 2014 09:31

Mondelez Polska rozpoczyna II edycję ogólnopolskiej kampania „Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!". O tytuł Najmilszego Miasta w Polsce i nagrodę główną, wartą pół miliona złotych promocję zwycięskiego miasta, starać się będzie 913 miejscowości. Akcja rozpocznie się 25 kwietnia i będzie wspierana szeregiem działań w telewizji, radiu, internecie i punktach sprzedaży.

W ramach plebiscytu „Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!" organizatorzy będą szukać najbardziej sympatycznej miejscowości w Polsce, czyli takiej, w której mieszkają życzliwi, uśmiechnięci, mili i otwarci ludzie.

W inicjatywie można wziąć udział za pośrednictwem kilku interaktywnych platform: strony www.fioletowastrona.pl, aplikacji na Facebooku (www.facebook.com/MilkaPoland) lub dzięki aplikacji mobilnej Najmilsze Miasto. Głosy w akcji Milki mają formę wirtualnych przytuleń. Im więcej przytuleń wysłanych przez mieszkańców i miłośników danego miasta do przyjaciół i znajomych, tym większe są szanse na wygraną właśnie tej miejscowości.

Kampania „Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!" ma pięć etapów. Pierwszy rozpocznie się 25 kwietnia, a zakończy 25 maja. Zostaną wówczas wyłonione trzy miasta, które przejdą do finału akcji. To one, w następnych tygodniach będą się starały o tytuł Najmilszego Miasta w Polsce.

Dla mieszkańców każdego z miast finalistów zorganizowane zostaną imprezy plenerowe, z udziałem gwiazd polskiej sceny muzycznej. Najważniejsze wydarzenia będą relacjonowane w ogólnopolskich stacjach radiowych i telewizyjnych. Wielki finał na żywo będzie emitowany w TVN.

Najmilsze miasto w Polsce poznamy 6 lipca. Nagrodą dla zwycięzcy jest promocja dla miasta i jego mieszańców o wartości pół miliona złotych.

W głównych i niszowych stacjach telewizyjnych będzie można obejrzeć reklamę, która jest częścią kampanii Milki „Śmiało, bądźmy delikatni". Do współpracy, podobnie jak w ubiegłym roku, zaproszeni zostali partnerzy mediowi: telewizja TVN oraz rozgłośnie RMF i RMF Maxx, którzy będą relacjonować wydarzenia poszczególnych etapów i zachęcać do wzięcia udziału w konkursach towarzyszących wyborowi najmilszego miasta. Działania promocyjne znajdą również odzwierciedlenie w obecności w punktach sprzedaży w postaci dedykowanych materiałów wizualnych, zapraszających do udziału w zabawie.

Materiały informacyjne i promocyjne dla miast, które chcą dołączyć do akcji, są już dostępne na stronie www.fioletowastrona.pl.

Pierwszym Najmilszym Miastem w Polsce został Bytom. W finale, oprócz Bytomia, znalazły się Ostrów Wielkopolski i Rawa Mazowiecka.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,69

  • Śr

    0,92

  • Min

    0,65

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7156

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.