Milka z nową kampanią

Autor: dla 4 maja 2016 12:32

Milka w nowej kampanii „Delikatność w sercu” zachęca do odkrycia na nowo klasycznej tabliczki oraz jej delikatności.

Oprócz spotu TV, który od 1 maja można obejrzeć w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych, w ramach kampanii będą prowadzone działania na Facebooku, gdzie do wygrania będą zestawy prezentowe od Milki. Wsparcie przewidziano także na kanałach YouTube, VOD, oraz na nośnikach OOH. 

Bohaterem filmu reklamowego jest mały chłopiec, który podczas zabawy w alpejskim parku rozrywki okazuje się za słaby, żeby wygrać w jednej z konkurencji. Jednak podczas spotkania z prawdziwym siłaczem okazuje się, że dzięki wyjątkowemu, niezwykle delikatnemu smakowi czekolady Milka, odkrywa w sobie  – „Delikatność w sercu”.

Mondelez Polska od 24 lat obecny jest na naszym rynku. Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą funkcjonuje w Polsce od 29 kwietnia 2013 r. Zatrudnia blisko 3300 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych w Polsce.

Oferta firmy obejmuje takie marki jak: Milka i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki, krakersy TUC oraz cukierki Halls.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,60

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9801

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane