Millenialsi napędzają trendy konsumenckie

www.portalspozywczy.pl 31 marca 2017 14:50

Obecne trendy napędzane są przez millenialsów. Zauważamy coraz większe zainteresowanie żywieniem prozdrowotnym, ale trzeba się zastanowić się, o czym tak naprawdę myśli osoba, która mówi, że się zdrowo odżywia i czy swoje myśli wprowadza w czyn – mówił Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot. podczas debaty "Handel wobec nowych trendów konsumenckich", która odbyła się 16 marca podczas Food Show 2017.

Radosław Kaczmarek, Strategy Consultant & Partner w agencji strategicznej Melting Pot. tłumaczył, że jest bardzo duża dysproporcja między deklaracjami konsumentów na temat zdrowego odżywiają, a faktycznymi nawykami, co widać m.in. na przykładzie coraz większej liczby otyłych dzieci.

– Trudno też określić, czym tak naprawdę jest żywność prozdrowotna? Są produkty dla sportowców, eko, bio, jest żywność funkcjonalna. Są też przykłady zadziwiające, np. producenci płatków kukurydzianych komunikują, że są one bez glutenu, a przecież płatki kukurydziane nigdy nie zawierały glutenu. Ale konsumenci tego oczekują, więc firmy im to komunikują – tłumaczył.

Dodał, że producenci starają się niektóre produkty "odchudzić" z rzeczy, które uważane są za niezdrowe i dodają coraz mniej cukru czy tłuszczu. – Ale musi być gdzieś granica w odchudzaniu produktów, bo – przykładowo – witaminy A, D, E i K rozpuszczają się w tłuszczach, więc dobrze, aby ten tłuszcz był – mówił.

Radosław Kaczmarek mówił, że trudno jest sprzedać produkty świeże przez internet, ponieważ konsument chce ich dotknąć.

– Obecnie zauważalnym trendem jest upodabnianie się marek własnych do marek producenckich. Pamiętajmy, że marka to tak naprawdę zasób emocjonalnych i funkcjonalnych aspektów. Marki własne stają się coraz bardziej równoprawnymi markami, które komunikują się z konsumentem w telewizji i w internecie. Część z nich umiera, część się rodzi, ale to nadal są marki – wyjaśniał.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8802

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.