Millenialsi oraz konsumenci definiowani jako DINKs targetem Frisco.pl

www.portalspozywczy.pl 23 czerwca 2017 11:58

Wśród kupujących na Frisco.pl grupa Millenialsów jest liczna, ale w jej starszej części. Zaliczają się do niej zarówno młode rodziny, jak i grupa, którą definiujemy jako DINKs (double income, no kids). Są to osoby w wieku 30+, które posiadają już własne gospodarstwa domowe i mają potrzebę robienia dużych, planowanych zakupów dla całej rodziny – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.pl.

Dodaje, że ta grupa konsumentów ma wiele zainteresowań, jest aktywna zawodowo i towarzysko, dlatego docenia zakupy online, które odciążają ją od czasochłonnego obowiązku kupowania w hipermarketach.

– We Frisco.pl skupiamy się na naszej najszerszej grupie konsumentów, czyli młodych rodzinach i tzw. DINKs, która stanowi część grupy Millenialsów. Przekonujemy ich do robienia dużych zakupów w alternatywny sposób, czyli przez internet, który jest dla nich naturalnym środowiskiem – tłumaczy dyrektor marketingu.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,99

  • Śr

    6,22

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane