Millenialsi - rynek perspektywiczny, ale i kapryśny

www.portalspozywczy.pl 30 stycznia 2017 12:48

Millenialsi, czyli ludzie urodzeni między 1980 a 2000 rokiem, to atrakcyjna grupa docelowa konsumentów dla wielu firm, wykazująca się dużym potencjałem. W Polsce Millenialsi to niemal 30 proc. naszego społeczeństwa. To rynek bardzo perspektywiczny, ale i kapryśny.

- Przedział wiekowy Millenialsów - 17-37 lat - wskazuje, iż jest thttp://www.portalspozywczy.pl/handel/wiadomosci/millenialsi-atrakcyjna-grupa-konsumentow-z-duzym-potencjalem,139972.htmlo grupa bardzo różnorodna pod względem dochodów, wykształcenia, sytuacji rodzinnej czy też preferencji. Jednocześnie obejmuje ona dynamiczny okres życia, w którym zdobywane jest wykształcenie, podejmowane są decyzje dotyczące zawodu, założenia rodziny. Tym samym można oczekiwać, że preferencje, a w konsekwencji decyzje zakupowe będą zmieniać się w czasie wraz ze wzrostem dochodów czy też np. po założeniu rodziny – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jakub Olipra, ekonomista z Credit Agricole Bank Polska.

- Z tego punktu widzenia ciekawe wydają się być strategie, w których marka/produkt towarzyszy konsumentowi wraz z ewolucją jego wzorca konsumpcji. Jednocześnie na uwagę zasługuje sposób komunikacji, w którym kluczową rolę odgrywają Internet, w tym media społecznościowe – dodaje.

Jakub Olipra podkreśla, że Millenialsi to osoby w wieku rozrodczym. – Oznacza to, że w najbliższych latach będą one podejmować decyzje nt. zakupów żywności dla swoich dzieci i najprawdopodobniej przekazywać im swoje nawyki żywnościowe, co dodatkowo pokazuje potencjał tego segmentu – dodaje ekonomista z Credit Agricole Bank Polska.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,33

  • Min

    0,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane