Millenialsi - rynek perspektywiczny, ale i kapryśny

www.portalspozywczy.pl 30 stycznia 2017 12:48

Millenialsi, czyli ludzie urodzeni między 1980 a 2000 rokiem, to atrakcyjna grupa docelowa konsumentów dla wielu firm, wykazująca się dużym potencjałem. W Polsce Millenialsi to niemal 30 proc. naszego społeczeństwa. To rynek bardzo perspektywiczny, ale i kapryśny.

- Przedział wiekowy Millenialsów - 17-37 lat - wskazuje, iż jest thttp://www.portalspozywczy.pl/handel/wiadomosci/millenialsi-atrakcyjna-grupa-konsumentow-z-duzym-potencjalem,139972.htmlo grupa bardzo różnorodna pod względem dochodów, wykształcenia, sytuacji rodzinnej czy też preferencji. Jednocześnie obejmuje ona dynamiczny okres życia, w którym zdobywane jest wykształcenie, podejmowane są decyzje dotyczące zawodu, założenia rodziny. Tym samym można oczekiwać, że preferencje, a w konsekwencji decyzje zakupowe będą zmieniać się w czasie wraz ze wzrostem dochodów czy też np. po założeniu rodziny – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jakub Olipra, ekonomista z Credit Agricole Bank Polska.

- Z tego punktu widzenia ciekawe wydają się być strategie, w których marka/produkt towarzyszy konsumentowi wraz z ewolucją jego wzorca konsumpcji. Jednocześnie na uwagę zasługuje sposób komunikacji, w którym kluczową rolę odgrywają Internet, w tym media społecznościowe – dodaje.

Jakub Olipra podkreśla, że Millenialsi to osoby w wieku rozrodczym. – Oznacza to, że w najbliższych latach będą one podejmować decyzje nt. zakupów żywności dla swoich dzieci i najprawdopodobniej przekazywać im swoje nawyki żywnościowe, co dodatkowo pokazuje potencjał tego segmentu – dodaje ekonomista z Credit Agricole Bank Polska.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,60

  • Śr

    0,30

  • Min

    0,14

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8910

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.