Millenialsi uważają, że mięso należy ograniczyć, unikają glutenu i węglowodanów

www.portalspozywczy.pl 23 czerwca 2017 16:48

Millenialsi, czyli osoby urodzone między 1980 a 2000 rokiem, są coraz bardziej liczącą się grupą konsumencką. Czy sieci handlowe zauważają tę grupę? - Wśród naszych grup docelowych znajdują się m.in. osoby młode. Z naszych obserwacji wynika, że millenialsi znają niszowe produkty i używają ich oraz lubią eksperymentować i nie są tradycjonalistkami - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksadra Szywilewska, Kierownik Działu Marketingu, Lidl Polska.

- Wśród grup docelowych Lidla znajdują się również millenialsi. Z naszych obserwacji wynika, iż licznym segmentem są „młode eksperymentatorki”, stanowiące ok. 20 proc. kupujących. Osoby te można scharakteryzować jako żyjące szybko i intensywnie, często na diecie, dążące do bycia fit. Co więcej lubią eksperymentować, znają niszowe produkty i używają ich, nie są tradycjonalistkami. Uważają także, że mięso należy ograniczyć, unikają glutenu i węglowodanów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksadra Szywilewska, Kierownik Działu Marketingu, Lidl Polska

Lidl Polska zauważa również nowe zwyczaje konsumenckie, które dotyczą wszystkich Polaków. - Do widocznych zmian należy jedzenie „on-the-go”. 22 proc. z nas spożywa posiłki w ten sposób przynajmniej raz w tygodniu. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, Lidl oferuje specjalną linię produktów Pomysł na każdy dzień, pod którą klienci znajdą gotowe dania, sałatki, pasty do smarowania i inne - tłumaczy przedstawicielka Lidla.

- Warto także zauważyć, iż rośnie świadomość społeczeństwa na temat żywienia – 41 proc. Polaków zawsze czyta etykiety, a 24 proc. zwraca uwagę na sposób i miejsce produkcji. Co więcej 30 proc. z nas deklaruje, że gotuje zdrowe posiłki dla swojej rodziny, natomiast 26 proc. poszukuje zdrowych produktów i usług. Co raz częściej kupując żywność wybieramy produkty ekologiczne, oczekujemy ich większej dostępności w sklepach oraz jesteśmy gotowi zapłacić za te produkty więcej. Z drugiej strony pozostajemy miłośnikami polskiej kuchni i mięsnych dań - dodaje Aleksandra Szywilewska.

Dodaje, że również w działaniach marketingowych Lidl dostosowuje swoją komunikację do grup docelowych, tworząc wielokanałową interakcję z klientem. - Od wielu lat Lidl rozwija swoją działalność w mediach społecznościowych, komunikując się za ich pośrednictwem między innymi z millenialsami. Liczba fanów na oficjalnym fanpage’u Lidl Polska na Facebooku przekroczyła w zeszłym roku 1 mln. Marka obecna jest także na Instagramie, gdzie jej profil obserwuje ponad 60 tys. użytkowników. YouTube to kolejna platforma, na której firma wyznacza trendy, współpracuje z influencerami i buduje dialog z klientami. Aktualnie kanał marki subskrybuje już blisko 140 tys. użytkowników - mówi Szywielewska.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    7,90

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane