Millenialsi uważają, że mięso należy ograniczyć, unikają glutenu i węglowodanów

www.portalspozywczy.pl 23 czerwca 2017 16:48

Millenialsi, czyli osoby urodzone między 1980 a 2000 rokiem, są coraz bardziej liczącą się grupą konsumencką. Czy sieci handlowe zauważają tę grupę? - Wśród naszych grup docelowych znajdują się m.in. osoby młode. Z naszych obserwacji wynika, że millenialsi znają niszowe produkty i używają ich oraz lubią eksperymentować i nie są tradycjonalistkami - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksadra Szywilewska, Kierownik Działu Marketingu, Lidl Polska.

- Wśród grup docelowych Lidla znajdują się również millenialsi. Z naszych obserwacji wynika, iż licznym segmentem są „młode eksperymentatorki”, stanowiące ok. 20 proc. kupujących. Osoby te można scharakteryzować jako żyjące szybko i intensywnie, często na diecie, dążące do bycia fit. Co więcej lubią eksperymentować, znają niszowe produkty i używają ich, nie są tradycjonalistkami. Uważają także, że mięso należy ograniczyć, unikają glutenu i węglowodanów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Aleksadra Szywilewska, Kierownik Działu Marketingu, Lidl Polska

Lidl Polska zauważa również nowe zwyczaje konsumenckie, które dotyczą wszystkich Polaków. - Do widocznych zmian należy jedzenie „on-the-go”. 22 proc. z nas spożywa posiłki w ten sposób przynajmniej raz w tygodniu. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, Lidl oferuje specjalną linię produktów Pomysł na każdy dzień, pod którą klienci znajdą gotowe dania, sałatki, pasty do smarowania i inne - tłumaczy przedstawicielka Lidla.

- Warto także zauważyć, iż rośnie świadomość społeczeństwa na temat żywienia – 41 proc. Polaków zawsze czyta etykiety, a 24 proc. zwraca uwagę na sposób i miejsce produkcji. Co więcej 30 proc. z nas deklaruje, że gotuje zdrowe posiłki dla swojej rodziny, natomiast 26 proc. poszukuje zdrowych produktów i usług. Co raz częściej kupując żywność wybieramy produkty ekologiczne, oczekujemy ich większej dostępności w sklepach oraz jesteśmy gotowi zapłacić za te produkty więcej. Z drugiej strony pozostajemy miłośnikami polskiej kuchni i mięsnych dań - dodaje Aleksandra Szywilewska.

Dodaje, że również w działaniach marketingowych Lidl dostosowuje swoją komunikację do grup docelowych, tworząc wielokanałową interakcję z klientem. - Od wielu lat Lidl rozwija swoją działalność w mediach społecznościowych, komunikując się za ich pośrednictwem między innymi z millenialsami. Liczba fanów na oficjalnym fanpage’u Lidl Polska na Facebooku przekroczyła w zeszłym roku 1 mln. Marka obecna jest także na Instagramie, gdzie jej profil obserwuje ponad 60 tys. użytkowników. YouTube to kolejna platforma, na której firma wyznacza trendy, współpracuje z influencerami i buduje dialog z klientami. Aktualnie kanał marki subskrybuje już blisko 140 tys. użytkowników - mówi Szywielewska.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.