Mimo podobnej promocji marek własnych, w Tesco nie ma masowych zwrotów

Autor: Wp.pl 10 listopada 2016 19:20

Program promujący marki własne Tesco działa już od marca 2014 roku. Koniec przewidziano na 31 grudnia tego roku. Choć regulamin jest bardzo podobny, jak dotąd nie było jednak sygnałów o jego wykorzystywaniu w podobny sposób co w Lidlu - informuje serwis Finanse.wp.pl.

Jak czytamy w regulaminie akcji Tesco "100 proc. gwarancja satysfakcji produktów marki TESCO polega na tym, że jeśli produkt pod marką Tesco nie spełni oczekiwań klientów, może on być zwrócony w ramach gwarancji satysfakcji do 30 dni od daty zakupu, bez względu na powód".

Zwracać można produkty marek własnych z wyłączeniem alkoholu, ubrań oraz tzw. non-foodu, czyli zabawek, książek, sprzętu rtv.

Oddawany w ramach reklamacji w Tesco produkt może być otwarty i częściowo zużyty. Tymczasem w Lidlu oddać można było nawet puste opakowanie. Jak precyzują przedstawiciele sieci "produkt może być otwarty, aby pozostała jego pewna ilość, co pomoże nam poznać powody ewentualnego niezadowolenia".

Czytaj więcej na Finanse.wp.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,99

  • Śr

    6,51

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10814

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane