Mimo podobnej promocji marek własnych, w Tesco nie ma masowych zwrotów

Autor: Wp.pl 10 listopada 2016 19:20

Program promujący marki własne Tesco działa już od marca 2014 roku. Koniec przewidziano na 31 grudnia tego roku. Choć regulamin jest bardzo podobny, jak dotąd nie było jednak sygnałów o jego wykorzystywaniu w podobny sposób co w Lidlu - informuje serwis Finanse.wp.pl.

Jak czytamy w regulaminie akcji Tesco "100 proc. gwarancja satysfakcji produktów marki TESCO polega na tym, że jeśli produkt pod marką Tesco nie spełni oczekiwań klientów, może on być zwrócony w ramach gwarancji satysfakcji do 30 dni od daty zakupu, bez względu na powód".

Zwracać można produkty marek własnych z wyłączeniem alkoholu, ubrań oraz tzw. non-foodu, czyli zabawek, książek, sprzętu rtv.

Oddawany w ramach reklamacji w Tesco produkt może być otwarty i częściowo zużyty. Tymczasem w Lidlu oddać można było nawet puste opakowanie. Jak precyzują przedstawiciele sieci "produkt może być otwarty, aby pozostała jego pewna ilość, co pomoże nam poznać powody ewentualnego niezadowolenia".

Czytaj więcej na Finanse.wp.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,36

  • Śr

    3,82

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9392

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.