PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Mirinda promuje nowy smak napoju

Autor: pr 18 sierpnia 2016 12:05

Mirinda promuje nowy smak napoju Fot. mat.pras. PepsiCo

Deloitte Digital przygotowała dla marki Mirinda (PepsiCo) projekt zwieńczający kilkumiesięczną akcję, która miała na celu zachęcić konsumentów do wybrania jednego z dwóch nowych smaków Mirindy. Konsumenci wybrali smak gruszki i to właśnie on został wprowadzony od bieżącego miesiąca do stałej sprzedaży. Ukoronowaniem akcji jest stworzony przez agencję minutowy „gruszkowy” spot, który wykorzystywany będzie w działaniach digital, a także eventy przygotowane w Gdańsku i w Poznaniu.

Prowadzona od maja komunikacja (przygotowana przez Deloitte Digital) wspierała wprowadzenie dwóch nowych smaków Mirindy. Działania marketingowe oparte zostały na głosowaniu konsumentów na jeden z dwóch smaków – brzoskwiniowy oraz gruszkowy. Zgodnie z zapowiedzią smak, który zdobył więcej głosów, został od sierpnia wprowadzony do stałej sprzedaży. 

Celem kampanii było zaktywizowanie osób z grupy docelowej marki (młodzież, 15-17 lat), a także przybliżenie im nowego pozycjonowania oraz odświeżonej identyfikacji wizualnej Mirindy.

Finał akcji obejmuje produkcję „gruszkowego” 85-sekundowego spotu oraz dwa finałowe eventy w Gdynii (17.08) i Poznaniu (19.08). W filmie przygotowanym przez Deloitte Digital występują wpływowi YouTuberzy: CyberMarian i Aga Grzelak, których będzie można spotkać również na eventach.

Pomysł kreatywny spotu wykorzystuje koncepcję maszyny Goldberga, która w tym przypadku oparta jest o motywy gruszkowe i nosi nazwę Maszyny Smaksplozji (spot do obejrzenia tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=Z-kd_OCm0HU&feature=youtu.be).

Podczas eventów w Gdynii i Poznaniu fani będą oddawać skoki na trampolinie (trampolina będzie swego rodzaju ogromnym „przyciskiem smaksplozji”), a podczas skoków będą generowane gify, które następnie będzie można oglądać na specjalnie przygotowanej stronie www.skoksmaksplozji.pl .

Agencja Deloitte Digital była odpowiedzialna za przygotowanie m.in. kampanii digital promującej całą akcję, nowej strony www.mirinda.pl i uruchomienie na niej systemu do głosowania, dodatkowo - już po wyborze wygranego smaku - Deloitte Digital zorganizowała konkurs, w którym fani pokazywali jak celebrują wygrany smak, a nagrodą była kamera GoPro.

Biorący udział w akcji YouTuberzy – CyberMarian i Aga Grzelak – tworzyli swoje filmy, w których wspólnie przeprowadzili testy na nowych smakach Mirindy. Zachęcali w nich do zagłosowania na ulubiony smak na stronie internetowej www.mirinda.pl. W ramach kampanii prowadzone były działania w social media, m.in. na profilu marki Mirinda na Facebooku ( https://www.facebook.com/MIRINDApl), jak również na Instagramie i Snapchacie. Aktywacja obejmowała także kampanię telewizyjną i kinową, przygotowaną przez agencję BBDO Warszawa, a uzupełniały ją działania w punktach sprzedaży.
Koncepcję filmu przygotowała Agencja Deloitte Digital, wyprodukowany został przez Papaya Films i wyreżyserowany przez Marcina Dubińca. Za organizację eventów odpowiada Ewesa.

Deloitte Digital wygrała przetarg PepsiCo w marcu br., dotyczył on kompleksowej obsługi działań digitalowych dla marek z portfolio PepsiCo, w tym m.in. właśnie dla Mirindy. W ramach tej współpracy Deloitte Digital CE zajmuje się m.in. opracowaniem strategii digital oraz działaniami we wszystkich kanałach digitalowych marki, w tym także Social Media. (Deloitte Digital CE - wcześniej Digital One – współpracuje z Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o., spółką z grupy Pepsico, od 2001 roku).

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

  • Modernizujmy armię rozsądnie. Wnioski po Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach ⬇️ @polskathetimes @EECKatowice polskatimes.pl/strefa-biznesu…
    @EECKatowice - (RT) @PZLSwidnik
  • W wiceministrem zdrowia Zbigniewem J. Królem @MinZdrowia na @EECKatowice rozmawialiśmy m.in. o zdrowiu publicznym. Po I wojnie światowej Polska była wschodnioeuropejskim liderem w tej dziedzinie #zdrowiepubliczne #EKG2018 #EEC2018 bit.ly/2kezwvf https://t.co/TL0Aq2HW8R
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • Nie możemy się doczekać! 👌 @BIPolska @EECKatowice @AirVeinPoland @CerviRobotics twitter.com/MichWasowski/s…
    @EECKatowice - (RT) @Pentacomp_SI
  • Nie obawiam się o źródła finansowania inwestycji - mówi w rozmowie z portalem @wnppl Paweł Borys, prezes @Grupa_PFR pytany o to, czy mniejsze wpływy z przyszłego budżetu Unii Europejskiego będą stanowiły dla nas duży problem. Jakie ma argumenty? #EKG2018 #EEC2018 @EECKatowice https://t.co/Ar46rCsVku
    @EECKatowice - (RT) @ElzbieciakTomek
  • Czy #biotechnologia w Polsce ma szansę stać się ważnym elementem innowacyjnej gospodarki? Na to pytanie odpowiadali podczas @EECKatowice m.in. liderzy przemysłu farmaceutycznego i eksperci. #EEC2018 #EKG2018 @rynekzdrowia bit.ly/2s3floz https://t.co/hd2DqreGPl
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • Joseph BenAmram, prezes MSD w regionie EURAM na @EECKatowice: rozwój biotechnologii wymaga partnerstwa między rządem, firmami krajowymi i międzynarodowymi oraz ośrodkami badawczymi. #EEC2018 #EKG2018 @rynekzdrowia rynekzdrowia.pl/Farmacja/Biote… https://t.co/4jWpURT8yi
    @EECKatowice - (RT) @wojciech_kuta
  • MT @PwCCEE: twitter.com/PwCCEE/status/… The 10th @EECKatowice, the largest economic event in #CEE with 150 insp...
    @EECKatowice - (RT) @amitabhrjha
  • Kto może w unijnych negocjacjach nad budżetem czuć się wygranym? Jak to możliwe, że mamy więcej, ale mniej? W "Rządowej ławie" na pytania @adam_sierak odpowiada Jerzy @JerzyKwiecinski z @MIR_GOV_PL. Serdecznie polecamy całą rozmowę 👉👉👉 bit.ly/2rZ21k6 https://t.co/yQNOLL2YP2
    @EECKatowice - (RT) @wnppl
  • EKG 2018 w Katowicach. Kongres pełen wyzwań @se_pl @EECKatowice superbiz.se.pl/wiadomosci-biz…
    @EECKatowice - (RT) @SuperbizPL
  • We are pleased that once again our Warsaw team could be part of @EECKatowice. This year we supported two of our amazing clients @INGBankSlaski and @_PKEE_ in setting up the exhibition, filming, tweeting, taking pictures, and of course a lot of networking and fun. #work #Katowice https://t.co/9zvLpCf52O
    @EECKatowice - (RT) @AvenewMedia
Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,99

  • Śr

    7,44

  • Min

    2,80

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8486

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 622757

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane