PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Mispol będzie dostarczał sieci Netto marki własne za 19 mln zł

Autor: portalspozywczy.pl 10 listopada 2011 15:43

Sieć sklepów dyskontowych Netto podpisała z firmą Mispol umowę handlową na dostawę produktów pod marką własną sieci handlowej. Szacunkowa wartość umowy między Mispolem a siecią Netto wynosi około 19 mln zł.

Sieć sklepów dyskontowych Netto ma obecnie w Polsce ponad 230 placówek handlowych.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,09

  • Śr

    2,58

  • Min

    2,18

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8221

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane