Mniej słodkie owsianki Nesvita promowane w telewizji

Autor: pr 12 lutego 2014 11:24

Należąca do Nestlé marka NESVITA rozpoczęła ogólnopolską kampanię telewizyjną. Celem działań jest przypomnienie konsumentkom o marce i wzmocnienie jej wizerunku w grupie docelowej.

 

W czasie trwania kampanii emitowany jest 30-sekundowy spot, a jej zasięg obejmuje najpopularniejsze stacje telewizyjne m.in. TVP 1, TVP 2, TVN i Polsat. W celu wzmocnienia komunikacji reklama wyświetlana jest również na platformach VOD: Ipla i Tvnplayer oraz w serwisie You Tube. 

- Naszą kampanię kierujemy do aktywnych kobiet w wieku od 25 do 40 lat. Chcemy przypomnieć im o płatkach owsianych NESVITA, szczególnie o wariantach ze śliwkami i z czerwonymi owocami, które są mniej słodkie i bardziej owocowe. W jednej saszetce mieści się idealna porcja, po której konsumentka nie czuje się głodna ani ciężka i ospała - mówi Anna Mitura, Group Product Manager odpowiedzialna za kategorię produktów zbożowych w Nestlé.
Spot telewizyjny został przygotowany przez agencję Publicis Sp. z o.o., a za postprodukcję odpowiada agencja Chimney. Zakup mediów Nestlé powierzyła domowi mediowemu MEC Sp. z o.o. Kampanię TV wspierają działania na fanpage'u marki na Facebooku, które prowadzi agencja 121pr.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,69

  • Śr

    1,60

  • Min

    0,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8789

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.