Mniejsze wydatki na reklamę zewnętrzną w Polsce

Autor: wirtualnemedia.pl 5 maja 2017 11:38

W okresie od stycznia do marca br. przychody firm raportujących do Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej wyniosły ponad 99,3 mln zł i były niższe w porównaniu z tym samym okresem 2016 roku o 1 proc. - czytamy na Wirtualnemedia.pl.

Jak podaje IGRZ, wygenerowane we współpracy z domem mediowym Starlink dane dotyczące wielkości sprzedaży największych firm regionalnych i zajmujących się reklamą wielkoformatową wskazują na niewielki spadek w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego (minus 10 proc.). Po ich uwzględnieniu Izba szacuje, że wielkość sprzedaży całego rynku OOH w pierwszym kwartale br. wyniosła 115 mln zł. Przychody branży reklamy zewnętrznej niezmiennie opierają się na czterech sektorach: media, handel, telekomunikacja oraz żywność, które łącznie odpowiadają za 65 proc. sprzedaży.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,69

  • Śr

    2,79

  • Min

    2,18

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8561

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 703894

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane