Mobile Vikings i Ch..... Pani Domu łączą siły

Belgijski operator sieci komórkowej Mobile Vikings i Ch..... Pani Domu, popularny fanpage na Facebooku liczący blisko 400 tysięcy fanów, rozpoczynają współpracę. To pierwsza tego typu kooperacja na polskim rynku.
- ChPD jest jednym z nielicznych fanpage'y, na współpracę z którym liczyliśmy. Profil łamiący konwenanse, z ogromnym zaangażowaniem fanów to jedne z wielu cech, które przykuły naszą uwagę i którym chcemy być wierni. Podejrzewam, że Magdzie również się to spodobało, dlatego po raz pierwszy w historii ChPD zgodziła się podjąć współpracę z komercyjną marką - mówi Bartek Grabowski, Head of New Business w Mobile Vikings Polska.
W ramach współpracy Mobile Vikings i ChPD obędzie się cykl imprez pod nazwą „ChPD on Tour”. Pierwszy dedykowany event będzie miał miejsce 22 maja we Wrocławiu w klubie Eter. W programie przewidziano mi.in. spotkanie z autorką fanpage’a Magdaleną Kostyszyn, występ stand-up Wioli Walaszczyk oraz konkursy z nagrodami. Pierwszych 300 gości otrzyma także starter-packi. Do końca roku Mobile Vikings i ChPD zawitają również do Sopotu, Poznania, Warszawy oraz Krakowa.
- Może się wydawać, że telefonia komórkowa ma niewiele wspólnego z profilem ChPD. Jednak wszelkich inspiracji do ogarniania domowego królestwa w stylu „czy da się wysuszyć włosy odkurzaczem?”, „ile to jest szczypta soli?” lub „jak przyrządzić idealny zakalec, gdy przychodzi teściowa?” szukamy właśnie w sieci. W każdej z tych sytuacji wybawieniem okazuje się smartfon i dostęp do Internetu lub darmowy telefon do przyjaciela, a Mobile Vikings to posiada – mówi Magdalena Kostyszyn, autorka fanpage’a ChPD.
- Zależy nam na zbudowaniu silnej społeczności, która jest równocześnie ambasadorem naszej marki. I takie zaangażowanie dostrzegamy również wśród odbiorców ChPD. Podjęta współpraca idealnie wpisuje się w założoną przez nas strategię. Wierzę, że kooperacja z Magdą przyniesie marce Mobile Vikings pozytywne efekty - dodaje Bartek Grabowski.

WYBRANE DLA CIEBIE
- Sb 19:16 Rafalska: Zakaz handlu w niedziele nie najgorzej przyjmowany
- Sb 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Sb 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Sb 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- Sb 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- Sb 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
- Sb 09:02 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- Sb 08:46 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 4 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 5 Lidl wprowadza "ciche godziny"
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł