Mondelez podpisał umowę o strategicznym partnerstwie z Alibabą

www.portalspozywczy.pl 19 kwietnia 2016 13:12

Mondelez podpisał umowę o strategicznym partnerstwie z Alibabą fot. Mondelez International

Mondelez International podpisał umowę o strategicznym partnerstwie z chińskim gigantem internetowym Alibaba. Producent słodyczy chce w ten sposób przybliżyć się do realizacji planu 1 mld USD przychodów z e-commerce w 2020 roku.

Partnerstwo Mondelez International z Alibabą, jedną z największych firm e-commerce na świecie, umożliwi koncernowi sprzedaż swoich produktów za pośrednictwem flagowego sklepu internetowego Alibaba - Tmall.com, który dysponuje bazą 407 mln aktywnych klientów w Chinach.

- Sprzedajemy nasze produkty na Tmall.com od 2011 roku i jest to dla nas bardzo udany okres. W 2015 roku wielkość naszej sprzedaży na Tmall wzrosła czterokrotnie. Wykorzystując wiedzę specjalistów Alibaby będziemy w stanie bardziej efektywnie wpływać na poszczególne grupy konsumentów podczas wprowadzania na rynek nowych produktów - mówi Valerie Moens, rzecznik Mondelez International.

Oprócz Oreo Collorfielled, sklep internetowy Tmall sprzedaje również produkty takich marek należących do Mondelez, jak: TUC, Belvita, Trident, Oreo, Cadbury, Chips Ahoy!, LU, Toblerone i Cote d'Or.

 

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,40

  • Śr

    4,89

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8820

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane