Monnari coraz silniejsze w e-handlu

Property News 29 października 2013 18:19

Zakładamy, że w 2013 roku udział sprzedaży przez e-sklep będzie stanowić minimum 5 proc. ogólnej sprzedaży spółki Monnari - mówi w rozmowie z Propertynews.pl Mirosław Misztal, prezes Monnari.

Mirosław Misztal uważa, że działania w kanale e-commerce nie mają negatywnego wpływu na sprzedaż salonów stacjonarnych. - Według mojego odczucia, te kanały sprzedaży w Polsce w segmencie, w którym działa spółka, uzupełniają się. Dla osób preferujący e-zakupy salon może być przymierzalnią, a transakcja zrealizowana będzie online. Jednocześnie oba kanały są wizytówkami produktów firmy, którą można spotkać przechadzając się lub surfując - wyjaśnia prezes Monnari. 

E-sklep emonnari.pl sprzedaje odzież i akcesoria. Sieć sklepów stacjonarnych to 109 lokalizacji.

I półrocze 2013 roku firma Monnari Trade zakończyła pozytywnymi wynikami finansowymi. Odnotowała zysk na działalności operacyjnej w wysokości 3 408 tys. zł, w porównaniu do zysku na poziomie 910 tys. zł w I półroczu 2012 roku. Zysk netto wyniósł w tym czasie 5 495 tys. zł, wobec zysku za I półroczu 2012 roku wynoszącym 926 tys. zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.