Morrisons na wznoszącej fali. Kolejny kwartał zakończony wzrostem sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 3 listopada 2017 11:56

Sieć Morrisons w kolejnym kwartale odnotowała wzrost sprzedaży. To efekt ograniczania przez detalistę wpływu rosnących kosztów żywności na ceny.

Za trzeci kwartał, kończący się 29 października br., sieć odnotowała wzrost sprzedaży LfL o 2,5 proc. Całkowita sprzedaż wzrosła o 2,3 proc.

Gigant brytyjskiego handlu podał w komunikacie, że kampanie "Price Crunch" i "Way Down" przyciągnęły więcej klientów i pozwoliły utrzymać niższe ceny, co było szczególnie ważne w kontekście rosnących kosztów importu w wyniku załamania kursu funta po zeszłorocznym Brexicie. Morrisons skorzystał także z trendu przechodzenia klientów na produkty własnej marki w celu obniżenia kosztów zakupów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    20,25

  • Śr

    15,43

  • Min

    12,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11013

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane