Muzyka głównym obszarem strategii sponsoringowej marki Cydr Lubelski

Autor: pr 7 stycznia 2016 10:44

22 stycznia 2016 startuje 4. trasa koncertowa „Spragnieni Lata”, zainaugurowana i sponsorowana przez Cydr Lubelski. To cykl koncertów, latem plenerowych a zimą klubowych, prezentujących najnowsze projekty młodych polskich muzyków.

W ciągu trzech pierwszych odsłon trasy na ponad 20 koncertach w 10 miastach dla łącznie ponad 30 tys. uczestników zagrali: Natalia Przybysz, Marika, L.U.C, Skubas, Julia Marcell, Xxanaxx i Tymon Tymański, który po pierwszej edycji zgodził się objąć rolę dyrektora artystycznego. W styczniu i lutym razem z Cydrem Lubelskim wystąpią: Rita Pax na czele z Pauliną Przybysz, The Dumplings oraz Gooral.

- „Spragnieni Lata” są ważnym elementem w budowaniu świadomości ciągle młodej kategorii jaką jest cydr, jak również sposobem na promocję naszej marki. Koncerty tworzą naturalny kontekst konsumpcji cydru - mówi dyrektor marketingu AMBRA S.A. Michał Rozalicz.

Trasie towarzyszą strefy orzeźwienia Cydru Lubelskiego oraz kampania promocyjna, której oś komunikacji stanowią działania w Internecie i prasie prowadzone we współpracy z patronami oraz mediami lokalnymi.

Za oprawę graficzną trasy „Spragnieni Lata” odpowiada Joanna Bajer, Graphic Designer AMBRA S.A. Logo trasy podobnie jak design Cydru Lubelskiego zaprojektowała Agencja Brandy Design. Autorem sesji zdjęciowej do plakatu „Spragnionych Lata” jest fotograf Szymon Szcześniak. Działania PR prowadzi agencja Kuźnia PR, a fanpage Cydru Lubelskiego - Emarketing Experts. Trasę organizuje agencja koncertowa yMusic.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,80

  • Min

    2,86

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane