Myjnie przy hipermarketach zadebiutują na NewConnect

Autor: dlahandlu.pl 10 kwietnia 2012 15:25

12 kwietnia 2012 spółka Auto-Spa, operator ogólnopolskiej sieci myjni bezdotykowych, zadebiutuje na NewConnect.

W ramach przeprowadzonych ofert prywatnych firma Auto-Spa pozyskała ponad 2,6 mln zł. Środki te zostaną przeznaczone na wsparcie procesu budowy największej ogólnopolskiej sieci myjni bezdotykowych.
Pierwszy obiekt został uruchomiony w 2009 roku, a obecnie w ramach sieci funkcjonują 32 myjnie, w tym 8 franczyzowych. Model biznesowy Grupy przewiduje, że znaczna część myjni znajdować się będzie przy supermarketach, w tym przede wszystkim przy obiektach sieci TESCO i POLOmarket, z którymi Auto-Spa nawiązało strategiczną współpracę.
W 2011 roku Grupa wygenerowała skonsolidowane przychody w wysokości 15,9 mln zł, co oznacza wzrost w stosunku do roku poprzedniego o ponad 13 proc. Zysk netto w minionym roku wzrósł o niemal 100 proc. z 2,1 mln zł w 2010 roku do 4,1 mln zł w 2011 roku.
Główne cele strategii rozwojowej Auto-Spa:
Rozszerzenie liczby obiektów własnych -> stworzenie ogólnopolskiej sieci myjni Auto-Spa,
Rozbudowa sieci franczyzowej -> jako narzędzia wzmocnienia sieci obiektów własnych,
Pozyskanie nowych partnerów strategicznych -> mi.in. współpraca ze stacjami benzynowymi,
Kontynuacja współpracy z sieciami partnerskimi -> kluczowi klienci: TESCO i POLOmarket,
Inwestycje w nowe technologie -> zbudowanie profesjonalnych centrów mycia Auto-Spa.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,79

  • Śr

    5,54

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane