Na koniec 2018 r. PGS chce mieć 400 produktów marki własnej O!

Autor: dlahandlu.pl 20 listopada 2017 13:06

Na koniec 2018 r. PGS chce mieć 400 produktów marki własnej O! Przemysław Gaszewski, dyrektor handlowy PGS. Fot. materiały prasowe

PGS szykuje się na sezon 2018. W tym celu Grupa zakończyła audyt jakościowy w fabrykach mrożonek i na początku 2018 planuje rozpocząć produkcję produktów wysoko mrożonych – w tym lodów, w ramach linii produktowej marki O! Dobre Pewne Twoje. Wprowadzenie nowej linii produktów do sieci sklepów planowane jest na wiosnę 2018.

PGS zadebiutowała z marką własną O! Dobre Pewne Twoje a początku 2017 roku, a obecnie portfel marki już przekroczył 110 produktów. Firma przewiduje że do końca 2018 gama produktów pod marką O! rozszerzy się do 400.

- Segment lodów należy w Polsce do jednego z najdynamiczniej rozwijających się w branży spożywczej. Konsumenci są coraz bardziej otwarci na nowe smaki i coraz więcej wydają na lody. W 2018 roku należy spodziewać się kolejnych wzrostów branży – mówi Przemysław Gaszewski, dyrektor handlowy PGS.

Według danych Eurostatu produkcja lodów wzrosła w Polsce w ubiegłym roku o 29 proc. i wyniosła 264 mln litrów. To najwyższa dynamika w całej Europie. Dzięki temu wskoczyliśmy na piąte miejsce w Europie - przed Wielką Brytanią, a zaraz za Hiszpanią.

To efekt wzrastającego spożycia lodów w kraju. Dane  podstawie danych GUS i Eurostat pokazują, że spożycie wzrosło z ok. 4,5 L na osobę w 2015 r. do ok. 6 litra na osobę w 2017 r.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane