Na koniec lutego 2018 roku Tesco planuje zmniejszyć powierzchnię w Polsce o 33 tys. mkw.

Autor: dlahandlu.pl 11 lipca 2017 14:08

Na koniec lutego 2018 roku Tesco planuje zmniejszyć powierzchnię w Polsce o 33 tys. mkw.

Na koniec lutego 2018 Tesco będzie miało w Polsce o 33 tys. mkw. powierzchni handlowej mniej - wynika z raportu rocznego Tesco.

W ubiegłym roku planowano, że powierzchnia handlowa spadnie o 7,8 tys. mkw. W rzeczywistości redukcja była większa i wyniosła 10 tys. mkw. (likwidacji uległo w sumie 11 sklepów). Na obecny rok finansowy, kończący się w lutym 2018 zaplanowano większe redukcje w naszym kraju - sięgające 33 tys. mkw. Już obecnie wiadomo, że do puli tej można zaliczyć redukcję 9 sklepów, ogłoszoną w I połowie 2017 roku.

Jak wynika z informacji Tesco średnia powierzchnia placówki handlowej sieci to ok. 2 tys. mkw.

Na koniec lutego 2017 sieć miała w Polsce 429 sklepów. Na koniec lutego 2018 roku będzie ich 420 lub mniej.  Obecnie sieć zarządza blisko 890 tys. mkw. powierzchni handlowej w Polsce a jej obroty w ostatnim roku finansowym wyniosły 10,832 mld zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,69

  • Śr

    1,60

  • Min

    0,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8787

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.