Na rynku coraz więcej produktów piwopodobnych

Autor: Puls Biznesu 13 maja 2017 08:43

Branżowe stowarzyszenia chcą walczyć z, ich zdaniem, nieuczciwymi i niezdrowymi technikami produkcji. Razem ze Związkiem Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie podjęły inicjatywę opracowania definicji piwa - podaje Puls Biznesu.

Zdaniem Andrzeja Olkowskiego, prezesa Stowarzyszenia Regionalnych Browarów Polskich, na rynku jest coraz więcej produktów piwopodobnych. Browarnicy ustalili, że piwem będzie napój, który zawierać będzie w ekstrakcie minimum 55 proc. słodu jęczmiennego lub pszenicznego. Jak mówią, w bardzo tanich piwach sprzedawanych w puszkach słód zastępowany jest np. syropem fruktozowo-glukozowym.

Teraz stowarzyszenia chcą, by opracowana przez nich definicja znalazła się w ustawie.

Więcej w Pulsie Biznesu. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,45

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane