Na Wielkanoc dyskonty chcą zwiekszyć koszyk zakupowy dzięki markom premium

Autor: dlahandlu.pl 17 marca 2015 10:36

Kolejny raz przed świętami na półki dyskontów trafiają produkty, które mają się Polakom kojarzyć z luksusem. Obie sieci postawiły na promocję droższej linii produktów premium marki własnej Deluxe w Lidlu oraz La Speciale w Biedronce.

Do Biedronki od 12 marca wróciła linia produktów premium La Speciale, w ramach której oferowane są kawy, herbaty, praliny, dżemy, ciasta, bakalie, makarony, sery, musztardy, wędliny, ryby i desery. Oferta ryb z linii La Speciale zawiera: świeżego patroszonego sandacza, halibuta wędzonego w plastrach, anchois, polędwice z łososia, tuńczyka i miecznika, praliny z łososia z ananasem, suszonymi pomidorami i suszonymi śliwkami, kostki z halibuta niebieskiego, ostrygi podwędzane w oleju słonecznikowym. Ryby innych marek dostępne są w postaci filetów: z sandacza, dorsza atlantyckiego, tołpygi, karmazyna i polędwic z łososia, tuńczyka i miecznika, jak również świeże tuszki ze śledzi atlantyckich, specjały z łososia norweskiego wędzonego w oleju, ryby w galarecie z makreli, łososia i pstrąga. 

Z kolei w Lidlu od ubiegłego tygodnia dostępne są produkty premium marki Deluxe. Na półkach znalazły się: homar (24,99 zł za 325 g), Rillettes z filetem z piersi gęsi bez skóry (9,99 zł za 240 g), pasztet belgijski (6,99 zł za 230 g) wołowina wędzona suszona (4,99 zł za 100 g), ser pleśniowy Coeur de Neufchátel (5,99 zł za 200 g), ser Roquefort (6,99 zł za 100 g), ser z truflami (8,99 zł za 150 g), ser kozi Cabecou (5,99 zł za 70 g), ser Langres (11,99 zł za 180 g) lub gnocchi nadziewane serem Scamorza lub Radicchio (4,99 zł za 400 g). Pośród deserów znaleźć można Creme Brulee (5,99 zł za 2x100 g), tartę bananową (15,99 zł za 522 g), suflet czekoladowy w szklance (7,99 zł za 2x100 g), deser Tiramisu w różnych smakach (6,66 zł za 95 g), czy też Profiteroles (11,99 zł za 500 g).
 

Polacy na produkty marek własnych sieci handlowych wydają 21 mld zł rocznie. Z badania Nielsena wynika, że stanowią one już 25 proc. naszych codziennych zakupów. Przed świętami sieci handlowe do oferty wprowadzają marki własne z półki premium, czyli droższe, dzięki czemu liczą na zwiększenie wartości koszyka zakupowego.

Marki własne premium ma obecnie większość sieci supermarketów i dyskontów, w tym Tesco, Aldi, Netto, Lidl, Biedronka, Intermarche, a ostatnio także Kaufland.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Filozof 2015-03-18 01:04:34

    Gratuluję! Ostrygi podwędzane w oleju słonecznikowym, ryby w galarecie z makreli, łososia i pstrąga ... (pomijając nazewnictwo), to chyba raczej produkty na karnawał. Na Wielkanoc zasadniczo kupuje się wysokiej jakości jajka, kiełbasę białą i wędzoną podsuszaną, pasztet, szynkę, chrzan, majonez, sernik, mazurki, drożdżową babkę ... Wielu (ja także) kupuje surowce i samodzielnie przyrządza, gotuje i piecze świąteczne potrawy. Już wiem, że nie dostaną w Biedronce potrzebnych mi rodzynek (La Speciale mi nie odpowiada), więc będę szukać ich gdzie indziej; ceniąc swój czas, tam też z pewnością zrobię pozostałe zakupy.

    Lubię nowości, ale jestem zdecydowanie przeciwko rewolucji w asortymencie i to przed świętami. Potrzebuję sprawdzonych produktów, a nie kupować czyjeś "idee sprzedażowe" i same "unikaty".

    Czy dziś wszystko musi się wyróżniać, być kreatywne, innowacyjne, koniecznie "out of the box"? I nie może współistnieć z tym co tradycyjne? Czy właśnie to nie jest przyczyną, że podstawy się chwieją i grunt ucieka? Czy właśnie to nie nakręca spirali dziwnych pomysłów?

    Ale czy można komuś zabronić piłowania gałęzi, na której siedzi?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,40

  • Śr

    4,89

  • Min

    2,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8820

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane