Największe sieci nie są chętne do eksperymentów asortymentowych

www.portalspozywczy.pl 15 kwietnia 2016 09:20

Wejście do dużych sieci handlowych nie jest łatwe, ze względu na dużą konkurencję. Producent musi zapewnić odpowiednio duży wolumen towaru i dopasować się do strategii asortymentowej sieci. Ale jeśli przyjrzymy się półkom sklepów niezależnych, zobaczymy tam całe mnóstwo ciekawych produktów owocowo-warzywnych, choć wiele z nich ma tylko lokalny zasięg - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Agnieszka Górnicka, prezes agencji badawczej Inquiry.

Faktem jest, że niemal w każdej sieci handlowej na półkach z przetworami można znaleźć te same produkty różniące się jedynie logo producenta.

Zdaniem Agnieszki Górnickiej to, co najciekawsze na rynku owocowo-warzywnych dzieje się od zaplecza, nie w blasku reflektorów. A dzieje się tak z co najmniej dwóch powodów. – Po pierwsze polityka sieci - które nie są chętne do eksperymentowania, szczególnie z bardzo innowacyjnymi produktami, zwłaszcza, że znane, sprawdzone produkty będą się sprzedawały najlepiej. Po drugie najwięksi producenci dość ostrożnie podchodzą do poszerzania oferty o innowacje – dodaje ekspertka Inquiry.

Więcej: portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,55

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane