Nałęczowianka rusza z nową kampanią

Autor: pr 12 czerwca 2017 14:44

Nałęczowianka rusza z nową kampanią fot. materiały prasowe

Nałęczowianka uczestniczy w świętowaniu wyjątkowego wydarzenia. Dokładnie 200 lat temu profesor Celiński po raz pierwszy zbadał właściwości wody z nałęczowskiego źródła. Z tej okazji dzięki filmowi w technologii VR 360° oraz eventom w stylu retro, marka w swojej nowej kampanii zabiera Polki i Polaków w witalną podróż w czasie do znanego uzdrowiska. Akcja komunikowana będzie w TV, Internecie, na outdorze oraz kanałach społecznościowych. Główne działania promocyjne zaplanowano do końca sierpnia.

 

Przez 200 lat Nałęczów rozwinął się i stał znanym uzdrowiskiem, w którym gościło wiele znanych postaci. To tutaj tysiące kuracjuszy znajdowało zdrowie i odprężenie. Dziś Nałęczowianka w swojej kampanii zaprasza w niezwykłą podróż do początków nałęczowskiego zdroju, dzięki której na własne oczy będzie można zobaczyć jak ludzie dbali o swoją witalność.

- W najnowszej kampanii przygotowaliśmy wyjątkowe doświadczenie w rzeczywistości wirtualnej, tworząc film wykorzystujący technologię VR 360° – mówi Katarzyna Młynek, brand manager Nałęczowianki. – Widzowie będą mieli okazję popływać w łódce z Prusem, Sienkiewiczem i Żeromskim, zobaczyć na własne oczy starodawny samochód czy bicykl. Zaproszeniem do podróży w czasie będzie stworzona specjalnie na tę okoliczność limitowana edycja opakowań i etykiet Nałęczowianki – dodaje.

Wielokanałowa kampania „200 lat badania wód Nałęczowskich” obejmuje promocję w telewizji, działania w blogosferze i social media. Komunikowana jest także na citylightach oraz materiałach POS. Główne działania promocyjne będą prowadzone do końca sierpnia. W tym czasie w Poznaniu i Krakowie odbędą się stylizowane na XIX-wieczne eventy w stylu retro.

Autorem koncepcji działań 200 lat badania wód Nałęczowskich jest agencja Nairobia odpowiedzialna również za stronę graficzną kanałów social media. Creativa Design odpowiada za oprawę graficzną oraz koncepcję opakowań. Film w technologii virtual reality został zrealizowany przez Dobro Platige. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Dokrętkę do spotu telewizyjnego wyprodukował Publicis. Działaniami PR oraz organizacją eventów zajmuje się agencja Q&A Communications.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,33

  • Min

    0,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane