Nałęczowianka z drugą odsłoną witalnej kampanii reklamowej

Autor: pr 25 kwietnia 2016 12:03

Nałęczowianka wystartowała z drugą odsłoną akcji „Wyskocz z kapci”. Marka ponownie odkrywa zalety aktywnego stylu życia i zachęca Polaków do znalezienia swojej drogi do witalności. Komunikacja prowadzona jest w TV, prasie, Internecie oraz w kanałach społecznościowych. W ramach towarzyszącej akcji loterii promocyjnej, uczestnicy mają szansę wgrania butów New Balance oraz możliwości spędzenie aktywnego dnia z gwiazdą. Kampania potrwa do 30 czerwca br.

Zwycięzcy tegorocznej loterii promocyjnej, będą mogli spędzić aktywny dzień z Barbarą Kurdej-Szatan lub Filipem Chajzerem oraz poznać ich sposoby na aktywne życie i codzienną motywację. Dodatkowo wylosowani laureaci otrzymają voucher na buty New Balance.

Aby wziąć udział w loterii należy kupić min. trzy butelki Nałęczowianki oraz zarejestrować paragon za pośrednictwem strony www lub poprzez wysłanie SMS-a. Codziennie można wygrać vouchery na buty New Balance - sportowe lub z kolekcji klasycznej­, a co miesiąc dwa pakiety witalności. Każdy pakiet, poza kuponem do wykorzystania w sklepach New Balance, obejmuje spotkanie z wybraną gwiazdą, dodatkowe sznurówki oraz zapas wody Nałęczowianka. Na potrzeby akcji odświeżona została platforma internetowa www.wyskoczzkapci.pl.

Nałęczowianka zaplanowała także 3 eventy: w Warszawie (07.05), Krakowie (14.05) i Poznaniu (21.05), podczas których uczestnicy będą mieli szansę wymienić swoje kapcie w specjalnym dystryBUTorze na buty New Balence i otrzymać wodę Nałęczowianka. W trakcie wydarzeń prowadzone będą animacje oraz zajęcia z trenerami fitness.

Głównym założeniem działań jest wsparcie sprzedaży wszystkich formatów wody Nałęczowianka w okresie wiosenno-letnim. Wielokanałowa kampania komunikowana jest także poprzez opakowania (zgrzewki i butelki) i materiały POS.

Autorem koncepcji, kreacji kampanii oraz organizatorem eventów i loterii ogólnopolskiej jest Albedo Marketing. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Kreację reklamy telewizyjnej opracowało Publicis. Komunikację w mediach społecznościowych realizuje 121PR. Działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    15,00

  • Śr

    9,32

  • Min

    5,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8802

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.