Natalia Jaroszewska wspiera promocję Malibu

Autor: pr 11 stycznia 2011 14:20

Jean Baptiste Mouton, dyrektor marketingu Wyborowa S.A. poinformował o rozpoczęciu współpracy z projektantką Natalią Jaroszewską, która przez najbliższy rok będzie wspierać działania marki na rynku.

Malibu to jedna z najlepiej rozpoznawanych marek alkoholi na świecie, obecna na 150 światowych rynkach. Hasło najnowszej kampanii "Malibu wie co lubią kobiety" odzwierciedla to, co marka chce zakomunikować współczesnym kobietom sięgającym po produkt, które tak jak Malibu są dynamiczne, otwarte na nowe trendy i lubią dobrą zabawę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane