Nespresso chce mieć sklepy w siedmiu polskich miastach

Autor: Rzeczpospolita 22 października 2014 10:24

Nespresso chce mieć sklepy w siedmiu polskich miastach

Michał Proszewski, dyrektor generalny firmy Nespresso Polska, twierdzi, że polski rynek kawy ma nadal olbrzymi potencjał rozwoju, dlatego firma zamierza otwierać kolejne butiki. W ciągu najbliższych trzech, czterech lat chce je prowadzić w siedmiu największych miastach w Polsce - informuje Rzeczpospolita.

 Należące do szwajcarskiego koncernu Nestle Nespresso swój pierwszy butik w Polsce przy ul. Nowy Świat w Warszawie otworzyło siedem lat temu. Na początku grudnia 2014 r. ruszy jego drugi punkt w stolicy, w galerii handlowej Arkadia.

Dwa kolejne butiki, już poza Warszawą, ruszą w pierwszej połowie 2015 roku. W sumie w 59 krajach, w których obecne jest Nespresso, działa 330 butików.

Jak informuje Rzeczpospolita szef Nespresso Polska zapewnia, że średnio sprzedaż kaw w kapsułkach rośnie na świecie o ok. 20 proc. rocznie w ujęciu wartościowym. W Polsce, gdzie segment ten jest nadal nowy i relatywnie mały, skala wzrostu jest znacznie większa. Wraz z rosnącą popularnością kaw porcjowanych rośnie sprzedaż ekspresów do ich przygotowywania. Na urządzenia na kapsułki przypada 27 proc. z niemal 350 tys. ekspresów do kawy, które rocznie kupują Polacy, wydając na nie ponad 260 mln zł. Dwa lata temu udziały ekspresów kapsułkowych wynosiły 22 proc.

Sprzedaż ilościowa ekspresów na kapsułki rośnie z roku na rok. W roku 2013 było to 20 procent, zaś w obecnym Nespresso Polska przewiduje 5-10 procent wzrostu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,13

  • Min

    2,71

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8787

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.