PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Nestlé Fitness prowadzi kampanię promującą profilaktykę raka piersi

Autor: wirtualnemedia.pl 28 września 2015 10:53

Marka płatków śniadaniowych Nestlé Fitness (należąca do Nestle Polska) prowadzi w mediach społecznościowych, kampanię „#HandsOn” promującą profilaktykę raka piersi - podają wirtualnemedia.pl.

W kampanii użytkowniczki portali społecznościowych zachęcane są do publikowania selfie z ręką na piersi i hashtagiem #HandsOn. Ma to promować badanie swoich piersi w ramach profilaktyki nowotworowej.

Kampania potrwa kilka tygodni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    6,59

  • Min

    3,94

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8221

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane