Nestlé wspiera sprzedaż loterią

Autor: dlahandlu.pl 18 maja 2017 13:28

Po stronie Agencji 4Frame leży organizacja i kompleksowa obsługa ogólnopolskiej loterii konsumenckiej, „Nestlé porusza Polskę: rusz po nagrody”, w której do wygrania są karty upominkowe do sklepu Decathlon oraz vouchery do wykorzystania w biurze podróży Itaka na rodzinny wyjazd.

Losowanie kart upominkowych do Decathlonu odbywa się raz w tygodniu, natomiast losowanie nagród głównych w postaci voucherów na wycieczkę odbędzie się 19 lipca 2017 roku.

W ramach akcji przewidziany jest szereg działań realizowanych w kanałach online i offline. Kampanię wspierać będą niestandardowe i standardowe akcje dedykowane sieciom sklepów. Agencja odpowiedzialna była również za przygotowanie key visuals oraz kreacji na potrzeby kampanii display w Internecie, a także działań w kanałach social media i przygotowanie materiałów POS.

O kampanii „Nesté Porusza Polskę” informować będą dwa spoty reklamowe emitowane w TV, VOD oraz na Facebooku. 

Kampania „Nestlé Porusza Polskę” rozpoczęła się 10 maja br. i potrwa do 18 lipca.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane