PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Nestle chce wzmocnić sprzedaż produktów dla dzieci

Autor: dlahandlu.pl 23 sierpnia 2013 15:38

„Rośnij z Niebieskim Misiem!" - pod taką nazwą ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna produktów NESTLÉ dla dzieci, sygnowanych wizerunkiem Niebieskiego Misia.

W promocji jest do zdobycia 10 000 nagród: maskotki Niebieskiego Misia oraz ręczniki kąpielowe i ciepłe kocyki z jego wizerunkiem. Nagrody otrzymają uczestnicy akcji, którzy w określonym terminie wyślą na wskazany adres 10 kodów kresowych, wyciętych z produktów biorących udział w promocji.

Celem akcji jest wzrost sprzedaży produktów z Niebieskim Misiem NESTLÉ oraz budowanie wizerunku brand hero. Akcję poprzedzały działania na Facebooku oraz konkurs fotograficzny.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,38

  • Śr

    4,76

  • Min

    2,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7900

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane