Netto bada opinie klientów dzięki Opinello

Autor: dlahandlu.pl 9 listopada 2015 12:28

Od września bieżącego roku Netto Polska prowadzi internetowe badanie konsumenckie, w którym wzięło udział już ponad 16 000 osób. Dzięki specjalnemu narzędziu informatyczno-analitycznemu Opinello, sieć może na bieżąco monitorować opinie klientów na temat swoich placówek.

Od dwóch miesięcy sieć Netto Polska korzysta z Opinello, narzędzia stworzonego przez szczecińską firmę Intelevo, którego celem jest monitorowanie na bieżąco aktualnych opinii klientów. Z danych Opinello wynika, że ponad 90 proc. klientów Netto znalazło w sklepie wszystkie produkty, które zamierzało kupić, a wskaźnik lojalności klientów wynosi 51 punktów. – „Dzięki Opinello w szybki i wiarygodny sposób jesteśmy w stanie ocenić, które działania spotykają się z pozytywną reakcją naszych klientów, a gdzie powinniśmy pomyśleć o wprowadzeniu zmian” – mówi Sławomir Nitek. – „Narzędzie to pomaga nam również monitorować wiele podstawowych informacji na temat osób odwiedzających nasze sklepy, takich jak częstotliwość robienia zakupów, zadowolenie z oferty naszych sklepów, ale także z oferty naszych lokalnych poddzierżawców, bo jedno z pytań dotyczy właśnie ich. Bardzo ważny jest również fakt, że do wyników badań bieżący dostęp ma kadra kierownicza, dzięki czemu osoby decyzyjne mogą niezwłocznie reagować na uwagi klientów”.

Każdy klient, który zrobi zakupy w dowolnym sklepie Netto, może wejść na stronę www.opinello.com, a następnie wprowadzić kod znajdujący się na paragonie otrzymanym w kasie i wypełnić krótką ankietę na temat jakości konkretnej placówki. Dodatkowym benefitem dla klientów, którzy wypełnią kwestionariusz, są nagrody – codziennie wygrać można 100 zł, a raz w tygodniu losowana jest nagroda specjalna w wysokości 2000 zł.

Netto Polska ma ok. 350 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad
5 tys. osób. 
 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Leo-pard 2017-12-11 20:15:47

    Nie podoba mi się podejście do klienta prosiłem personel o pomoc i niedoprosilem się! ! i to oszukiwanie bo niby co jest w gazetce na dzien od 11.12.2017powinno być i w sklepie.Coraz częściej wydaje mi sie ze ich gazetki są po to aby ściągać klientów do sklepów,a artykuły które są w gazetce nie ma ich w sklepach i nigdy nie było gazetka ważna od 11 a w sklepie słyszałem ze towar zszedł 10 tego ŻENADA i leń w dupie personelu!!!! Mowa tu o sklepach netto Katowice Bażantowo,Katowice Ligota,Katowice Zalęż

  • Grażyna Kostrzyn nad Odrą 2017-10-12 17:32:30

    Dzień dobry pisze odnośnie sklepu w Kostrzynie nad Odrą i muszę przyznać że też się spotkałam z podobnym podejściem do klienta a co do kasy to pozamykane wszystkie przychodzi jakaś gwiazda otwiera jak się nazbiera więcej ludzi i już zaczynają szumieć ale swoje trzeba oczywiście odstać gorąco Nie polecam szkoda czasu...Bylam nawet świadkiem aż jeden pan się zdenerwował i zadzwonił do biura obsługi klienta tego sklepu ale nie wywarło to na pracownikach wrażenia pani przy kasie dodała tylko że premia i tak jest śmieszna lub jej wcale nie ma więc się przejmować nie będzie A przecież oni pracują dla nas nie my dla nich pozdrawiam pana który dał poprzedni wpis może się ktoś w końcu za to weźmie

  • Piotras 2017-10-12 17:08:40

    Kostrzyn nad Odrą obsługa w tym sklepie to prawdziwa porażka wiecznie trzeba czekać na obsługę przy kasie bo szwedaja się nie wiadomo za czym i po co wszystkie kasy zamknięte w godzinach szczytu przy dużym ruchu często otwarta tylko jedna kasa bo akurat reszta obsługi ma przerwę może należałoby dać jakieś wytyczne a na jakiekolwiek zwrócenie uwagi lub skargę tylko słychać że nie musimy tutaj chodzić blisko jest Inter czy biedronka czy takie są wasze standardy dotyczące obsługi i utrzymania klienta ??!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (35)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    7,87

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane